Eνας απο τους ευκολότερους τρόπους ελέγχου του πλαισίου απο τον ίδιο τον οδηγό, είναι να οδηγήσει τη μοτοσυκλέτα. Αφαιρώντας τα ειδικά αξεσουάρ, τα οποία ενδέχεται να επηρεάσουν την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας (μπαγκαζιέρα κλπ.), και με ταχύτητα παραπάνω απο 40 km/h, χωρίς πλευρικό άνεμο, και χωρίς να κρατάει ο οδηγός το τιμόνι, πρέπει να πηγαίνει η μοτοσυκλέτα σε ίσια γραμμή. Φαίνεται τόσο απλό, όμως είναι μια πολύ βασική ένδειξη ευθύγραμμου πλαισίου. Άλλος τρόπος είναι ο οπτικός έλεγχος, απο κάποιον έμπειρο στις ευθυγραμμίσεις. Ένας ακόμα τρόπος είναι η μέτρηση της παραλληλίας των τροχών. Αν στους παραπάνω ελέγχους βρεθεί στραβό το πλαίσιο, τότε χρειάζεται ευθυγράμμιση, η οποία γίνεται με ειδική καλίμπρα, που βασίζεται στις εργοστασιακές μετρήσεις. Το πλαίσιο επανέρχεται με ακρίβεια δεκάτου του χιλιοστού, χωρίς το μέταλλο να χάνει την αντοχή του. |
|